Fall look

 
 
 
 
 
 
(Förlåt för dåliga bilder, alla bilder är tagna från Iphone 5)
 
Heeeeeeey! Ursäkta för dålig uppdatering men det har varit väldigt mycket i skolan för oss båda. Nu har vi höstlov och passade äntligen på att göra en make-up look. Jag har länge velat sminka Dilaany så vi bestämde oss för att göra det och ovan ser ni resultatet. Jag är absoult ingen pro, speceillt inte när det kommer till ögonskuggor men jag lär mig. Jag fick bestämma precis hur jag ville att sminkningen skulle se ut så jag valde att gå efter trenden vilket är inspererat från hösten. 
 
BAS
Vanlig ansiktskräm som primer 
MAC - Studio Fix Fluid Foundation - NW45
MAC - Pro Longwear Concealer - NW45
 
BRYN
Anastasia - Dipbrow Pomade - Dark brown
The balm - Highlight Mary-lou 
 
ÖGON
Viva la diva - Starlight collection
Matte palette 
Isadora - Glossy Eyeliner Waterproof 
Ardell lashes - 105
Mascara - Maybeline 
 
KIND
The balm - Betty-lou
Nyx - Blush - Peach
MAC - Highlight - Soft and Gentle 
 
LÄPP
Isadora - Zinfandel lipliner
MAC - Instigator lipstick
 
~V
 
 
 
 
MAKEUP | |
#1 - - Helin:

Ska köpa Soft And Gentle idag, I'm sooo excited 😍😍

Upp